Det börjar grönska!

Bara för att det snart är sommar och även om det är regnigt ute så ska vi kunna glädjas åt det :)



Sitter på skolan nu och väntar på att min matte letkion ska börja. Har bara matte och inriktning kvar nu sen slutar jag.
Har haft naturkunskap och engelska hittills.
Jag klara gramatik testet/provet :)

Efter skolan blir det dans på kyrkis. som vi brukar säga ibland. Ist för kyrkan.

Och, mamma om du läser det här. Vilket jag tror du gör. Så hör jag av mig ikväll till dig. Han skulle höra av sig efter att han slutat jobbat.

Hade bäst och kom ihåg, sommaren är snart här:). Gläds åt det. Det tänker jag göra!
KRAM!
/E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0