Det liksom, snurrar..

Nu är jag hemma från skolan och jag känner mig jättekonstig i huvudet! 
Har inte ont men det liksom snurrar på något konstigt sätt! Hoppas det går över till i morron, då blir det VANDRING :D
YÄÄÄ!

Tog mig igenom denna skoldag, som jag tyckte var lite av den värsta på länge, i tankar om att jag viste att i morron ska vi ut och vandra. Då blev jag lite gladare:)

As I said yesterday. Så hade vi nationella i matte idag. 
Det gick inte som jag hade önskat att det skulle gå. Stod helt stil i huvudet typ då jag skulle skriva. Självklart så svara jag ändå, på nästan alla frågor. Men det känns verkligen inte som det gick bra :(. Men jag tror på en stor Gud, och för Han är inget omöjligt! 

Hade också engelska och Naturkunskap idag.
Hade prov i Naturkunskapen också och det kändes det som att det gick mycket bättre. Fast att jag inte alls hade pluggat lika mycket där. Hade lagt ner mer tid på matten. Vi får väl se vad resultatet säger :p. 

I min blogg blir det mycket skolsnack har jag märkt. 
Men det är kanske lite för att det är vad som försigår i mitt liv just nu. Skola. Men snart är det sommarlov (längtar) och då blir det anorlunda :)

Tace care!
KRAM!
/ E.J


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0