...

Jag bestämmde mig för att jag ville gå ut och ta lite bilder i det underbara väderet. Frågade min syster om hon ville följa med. Det ville hon. Så vi tog med oss kameran och våran hund, Zigge.
Kom ut och efter bara några få kort så dör batterierna. suck! Haha!
Men vi fotsatte att vara ute och mysa. Satt på en sten och prata lite. Sen kom Hanna på att hon ville långa Facing the giants av Linds. Så vi tog oss en promenad dit och hämtade den. 
Ska kolla på den ikväll.

Men nu ska jag nog gå ut och sätta mig och läsa twilight. Var ett tag sen jag läste ur den nu. Och den är ju SÅ bra. 

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0