Flera timmars hål! Suck!

Tack Gud!
Det känns som om det gick hur bra som helst med nationella, del 2 idag:)
Hann inte svara på alla frågor. Men dem jag svarade på känns det som jag svarde bra på.
Jag är lycklig! Tack Gud!

Nu har jag håll fram till 2. Suck! Haha!
Hade ingen matte eftersom att vi hade nationella och Marie är borta så vi ska jobba med svenskan själv.
Så det blir till att plugga lite svenska och annat arbete. Är bra att ta tillfälle nu:)

Efter skolan ska jag och Julia städa ungdomsrummet på kyrkan. Är våran städvecka denna vecka.
Det är självklart inte bara jag och Julia som jag hela kyrkan. De är fler också. Men vi fick ung.rummet :P

KOM IHÅG: FÖR GUD ÄR INGET OMÖJLIGT!

Hade bäst!
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0