För Gud är ingenting omöjligt!

Kolla på facint the giants igår. (Igen)
Det är en hur bra film som helst!
Den handlar om att för Gud är inget omöjligt!

Grant Taylor har aldrig under sina sex år som tränare inom high school-fotboll, lyckats leda sitt Shiloh Eagles till seger i ligan. När han ställs inför till synes oöverstigliga motgångar - både privat och i sitt yrkesliv - har tanken på att ge upp aldrig legat närmare till hands. Men efter att ha fått råd från oväntat håll om att lita till sin tro, finner han styrkan att fortsätta. 

Jag rekomenderar dig att se den filmen!  
Man blir glad av den!

Och det är verkligen bra att veta för mig just nu känner jag. För jag - som det känns för mig - står imorron inför något omöjligt. Ska ha nationella i matte, del 2. Och det gick inte så bra på del 1 så jag behöver verkligen Guds hjälp! 
Så tack Gud att inget är omöjligt för dig!  

Kram!
/ E.J

P.S. Något som gör mig även mer glad är att jag fick MVG i mjuka material! :)
Trodde inte jag skulle få det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0