Förkylning är inte riktigt min grej!

Har ganska precis kollat klart på top modell och ätit mat nu, spaghetti och någon baconsås. Det var gott:)

Sitter här med täpt näsa och kan knappt andas! Usch!
Hoppas det blir bra snart. Tyvärr brukar det ju vara så att då man får en förkylning nu så håller den oftast i sig hela sommaren :/.. Men jag hoppas att jag slipper det!

Skolan var okej idag. Behövde inte komma på matten idag så hade extra lång sovmorron sen hade jag svenska och historia. I svenskan fortsatte vi att skriva på våra berättelser och i historian läste vi ur historia boken och svara på frågor om tiden efter andra världskriget. Så det har varit en helt okej dag i skolan idag:)

Ikväll ska jag fixa det sista för mitt tal som vi ska ha i morron, ska prata om min dröm. Som jag nämt tidigare.

Hade bäst vänner!
STOR KRAM!
/ E.J




Kommentarer
Moster

Hoppas det gick bra idag.Ha en bra kväll.Kram

2009-05-06 @ 19:44:00
Mamma

Hoppas det gick bra idag.Ha en bra kväll.Kram

2009-05-06 @ 19:45:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0