Hejdå civilisationen!- Hålla vildmarksliv!

Ja, då drar det snart ut på äventyr med klassen, haha!

Kommer inte kunna bli nådd utav er på mobilen.
Får inte ha mobilen ( Bra för mig. Blir jag vann att vara utan den;) ) eller någon mp3 med oss. Vi ska leva vildmarksliv nu.
För dig som undrar varför vi gör detta så ingår det i kursen natur och friluftsliv ;P
Det kanske verkar konstigt att jag tycker det ska bli kul. Men det gör jag ändå och jag tänker låta den känslan få vara kvar. Vi får väl se hur det kommer gå. Det finns bättre par än jag och vildmarksliv, men kul ska det i alla fall bli:) 
Kommer väl en resresumé sen då jag kommer hem med bilder :)
(Vi får ha med kamera, :) )

Ta hand om er och hade bra!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0