I väntan på mat :)

Snacka om att jag måste ha varit trött. Gick och la mig halv 11 igår. Ställde klockan på halv 9 först, ville kliva upp i tid. Men sen ställde jag om den till halv 10 men då somna jag om och sov till 12. Alltså har jag fått 12 och en halv timmes sömn inatt. Woops! Haha.

Ikväll blir det praise explosion:) YAY! :D
Får träffa Emelie och Deborah :D

Jag har inte så mycket att säga mer. Väntar mest på att vi ska äta.
Trodde att vi skulle äta nyss. Men fick veta att Pappa, Hanna och Johanna kommer hem snart så vi väntar på dem.
Dem har varit i ryggesbo, hos farmor och farfar. Pappa har varit där och jobbat.

Det blir tacos idag, mums! :)

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J

P.S. Jag kom på att jag glömmde fixa en gästbloggare till i torsdags. Hade så fullt upp med vandringen att jag glömmde bort det totalt! FÖRLÅT! D.S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0