Idag har jag hunnit med mycket!

Klev upp klockan 8 och damsugga rummet (som jag inte hann igår) sen gjorde jag mig i ordning och åkte på mötet. Hade kollekten. Efter att jag tagit upp kollekten gick jag till Salemkyrkan. För pannkakskyrkan skulle steka pannkakor där efter mötet, för att visa hur det går til typ. Efter det hann jag bara hem och äta sedan fick jag sms av Sanna att det var bränboll på lillbo halv 4. Så då följde jag med hon och Simon, (som kom och hämta mig) och spelade lite bränboll ett tag med ett gäng. Sen kom jag hem runt halv 6 eller nåt sånt. Satte mig och läste, så länge vi båda andas och nu sitter jag här och skriver. Ska kolla på wipeout klockan 8. Sen får vi se vad som händer. Blir säkert van vetaren.
 
Det har varit en kanon kul dag idag tycker jag. Kul då det händer mycket saker :)
Men det får inte bli för mycket så man blir stressad! Men det blir jag absolut inte av detta! Det rä mest skolan.
Och nu bara jammlar jag, förlåt!

Men ha en bra kväll och ta hand om er!
KRAM!
/E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0