I'm back

Jo, I'm back!
FÖRLÅT! För min dåliga upptadering på alla dessa dagar. Men under helgen så har jag varit med min mamma och inte haft tillgång till någon dator eller internet (Det var hur kul som helst att äntligen få träffa mamma. Kurt var också med. Men hur som helst, hade sakna henne jättemycket så det var kul att äntligen få träffa henne igen) och sen har jag haft så fullt upp att jag inte hunnit med. Skola ni vet ;P. Skönt att den snart är över och vi får sommarlov! :)
 
Förövrigt så har jag precis bakat klart några muffins, jag bakat till lärarna på skolan, är med i soldaritet afrika gruppen på skolan, då bakar endel elever ibland för att få in pengar till ett aidshem i sydafrika). Jag hoppas dem ska smaka, hehe. 
Alldeles innan det var jag på välsignelsekväll (som dem så fint kallade det) för smyrnas barn och ungdomsledare. Vi åt på Atlantic, pizza och kebab, för min del blev det kebab. Sen drog vi till kyrkan och prata. Hade även en frågetävling där alla fick pris, haha. Jag fick ett paraply. (Men vi får hoppas på att det inte blir regn ;P). En kul kväll tycker jag:)
Tack alla för den kvällen!

Hann tyvärr inte med att dra till Pettson ikväll och träffa alla där. Men jag hoppas dem hade det kul! :)
Jag saknar er Emma och Ida! Var längesen, förlåt! <3
Jag älskar er, hoppas ni vet det! 



Ta hand om er alla!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0