Jag gillar inte direkt matte, men måste man så måste man!

Nu har jag suttit och räknat matte i närmare 3 och en halv timmar.
- Jag gillar inte direkt matte, men måste man så måste man!
Ska ha nationella i matte i morron, så har fräschat upp minnet lite grann av det som kan komma. Har gått igenom fyra diagnoser, (Att arbeta med tal, procent, statistik och ekvationer och formler) har även läst och kollat i boken. Har 2 till ämnen att gå igenom lite grann, geometri och grafer och funktioner, det är inte så mycket så det går nog snabbt. Orkar inte mer just nu.
Tur att vi har en liten sovmorron i morron så ja kan läsa lite då också. Ska börja skriva nationella klockan 9. Ni som tror, be gärna för mig då :)
Är väldigt nervös, jag är helt beroende av dig Gud!

Nu ska jag ta en liten paus och kolla på första delen av ESC. Och om jag orkar plugga mer sen så ska jag göra det.

Men ta hand om er vänner!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0