Oboy, vilket vackert väder

Idag har dagen hittils sätt ut nästan lika som igår. Har pluggat, solat och läst, så länge vi båda andas (läste ut den idag). Hur bra bok som helst! Tänker inte avslöja nåt ;P Men jag rekomenderar er att läsa den.

Har blivit lite solbränd idag, hehe. Hanna fråga mig om vi inte skulle köra en tävling idag om vem som skulle bli mest solbränd. Jag tror hon vinner. För hon är och badar och man blir oftast mer bränd då, hehe. Jag höll nästan på att dö av värmen då jag låg och sola.

Nu försäker jag få tag på mamma så hon kan hjälpa mig med en sak men hon svarar ju aldrig, hehe

Ikväll blir det ''hemma hos'' hos Jasse och Anna. Ska bli skitkul! :)

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0