Uppe med tuppen!

Okej inte ritigt, men nästan i alla fall. Klev upp kring halv åtta.

Idag ska jag till marmaverken, YAY! Ska ditt med nästan hela släkten. Bitamazires kommer dit också. YAY, jag får träffa Sarah :)
Blir bad och solning som gäller.

Hade tänkt att jag skulle hinna ringa mamma. Fick inte tag på henne igår, eller då hon ringde upp, kunde jag inte prata.
Hon ska hjälpa mig med en sak till ett skolarbete som jag hade tänkt jag skulle skriva klart innan jag åker och sen måste jag ju säga grattis på morsdag till henne. 

Har hunnit städdat rummet lite också. Det kommer ju folk hit idag för att fira min syster och Johanna (Maries barn). 
Man vet ju aldrig. dem kanske får för sig att gå in i mitt rum och kolla, haha ;)
Känner mig taskig som inte är kvar. Men dem a att dte var lugnt, att jag fick åka. 

KRAM! 
/ E.J   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0