Mamma, jag saknar dig!

Godmorgon!
I morse satte jag väckarklockan på 9 och klev upp då. Kände att jag ville upp i tid idag. Har hunnit med att äta frukost och städat rumet :p.
Ikväll blir det u-samling hos Ida, Josef och Astrid, med grilling och lek :).
Under dagen så kommer jag säkert ta och sola lite i den sköna solen och läsa, så länge vi båda andas:)

Torsdagen var helt kanon! Först skola. Där vi i slutet hade en 2 timmars lång idrotts lektion då vi spela kubb och koka nyponsoppa:p. Vi var bara 7st av 25 som var på idrotten :O. Efter det cykla jag hem och på kvällen var det först kalas och sen pannkakskyrkan. En helt underbart bra kväll!!

Gårdagen bestod av solning, så länge vi båda andas och på kvällen glass och hallon hos Sofia. Med henne, Sanna, Anna och jag:) Skoj, skoj. Vi prata och jolla oss. Sen drog vi till Sanna och kolla på så ska det låta, hummorgalan (lite) och singing bee. Sen blev det en sväng ner på byn. Även detta en helt underbar kväll!
Tack kära vänner!

Tack för gästbloggsinlägget mamma :). Det var bra skrivet!
Jag älskar dig och jag saknar dig hur mycket som helst!



Ha en kanon bra dag nu alla!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Mamma

Ta bort bilden snälla du. Älskar dig.

2009-05-02 @ 12:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0