Ålder spelar ingen roll för mig! Vänner är vänner och jag älskar mina vänner!

Har ganska precis kommit hem från kyrkis. Vi åt, dansa och kolla på en film! 
Skoj, skoj. Vi börja med en ny låt och koregraferade den :)
Det var bara Edith, Elsa, Julia, Hanna och jag idag som dansa. Men det var också kul! De andra kunde inte.
Det var en helt underbar kväll! Jag älskar er mina vänner! <3 



På bilden är det Esther, Julia, Edith och Elsa :)
Bilden är gammal, från mars förra året. men hade inget bättre! Förlåt. Ni är ändå fina! 
Hanna fattas på bilden av dem som var med ikväll och Esther var inte med. Men jag älskar er också, ändå! 

Ha en trevlig kväll! 
KRAM! 
/E.J

P.S, Jag har lagt till en ny kategori. Som fick heta gästbloggare. Så under den kommer alla gärsbloggar inlägg att hamna :) 

( Nu blev detta inlägg publicerat några samtal efter det att jag börja det, hehe :p )
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0