Att välja färg!

Har precis kommit hem från skolan men har innan jag började skriva här också hunnit ätit potatis och fläskkorv, om det inte var köttkorv, jag kan inte skillanden på det, haha! Men gott var det iaf! :)

Idag då jag kom hem från skolan så väntade tygprover som mamma skickat till mig angående min balklänning! 
Alla var superfina! Och jag har nu problem att välja vilken av dem jag ska ha! Ska tänka på det och kolla på lite fler färger också! Men hjälp vad svårt det är att bestämma sig! Det finns så många alternativ! Hade det inte kunnat finnas en färg? Nej jag skoja bara! Hur vore världen då? Om det bara fanns en färg? Det hade varit RIKTIGT trist!! Tack Gud för färger!
Nu ska jag göra mig i ordning till att cykla ner på stickcafé på kyrkan! Får rådfråga dem som är där lite om vilken färg dem tycker också :)

Hade bäst alla!
KRAMKRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0