Ett linne, en t-shirt, en tjock kofta, ett par jeans och en filt...

.. är vad jag har på mig, ändå fruser jag som en tok. Sitter just nu och driker en kopp te för att förhopppningsvis kunna bli lite varmare. Jag har tyvärr varit hemma från skolan idag. Jag gillar inte att vara det för det känns som om man missar så mycket då. Men tyvärr så lärade jag, var yr, hade ont i huvudet och kände mig almänt konstig då jag vaknade i morse. Känner mig nogorlunda bättre nu ändå, hoppas bara att jag känner mig riktigt bra i morron! Tack Gud för att jag kan få bli frisk! 
Känner mig väldigt dum som är hemma från skolan pga att jag inte mår bra då det finns barn som skulle göra allt för att få gå i skolan...Men det är väl smart att vara hemma och bli frisk..
Innan resan skulle jag nog inte tänka så men sen den så tänker jag på sådanna saker..

Förlåt för ointressant inlägg!
Hade så bra alla!
Storkram!
/ E.J


Kommentarer
Emelie Edwinsson

Hey bettan!

I want to see some pictures!! Så det är bäst att du laddar upp... annars!!! xD

2009-11-17 @ 17:40:45
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0