andra oktober tvåtusennio

Hej, först och främst, GRATTIS SARAH MIN ÄLSKADE VÄN! <3

Idag har jag varit på skolan gjorde ett engelska speaking test, kändes som om det gick jättebra! Trots att jag var med två stycken killar jag inte kände alls!
Sen har jag varit på skolan hela dagen från 8.00 till ca 15.00 och samlat in grejer till i morron.
KOM DÅ! Vi har ''skördefest'', loppis, uppträdanden, ponnyridning, lotteri med mera,  utanför eller inne, beroende på väder, voxnadalens gymnasium!! Mellan 10.00-14.00! KOM! Alla pengar går oavkortat till de aidsdrabbade i sydafrika!
Vi fick in mycket :) Snälla elever och lärare :)

Har bakat lite nu ikväll som jag ska ta med i morron. Måste vara vid skolan i morron klockan 8.00 för att ställa ordning.

Nu snart ska jag på tonårsmöte på kyrkan. Sen blir det nog pankakskyrkan senare :) YAY!

Ha en underbar kväll ikväll!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0