Medans Lacrae spelas i högtalarna..

... Sitter jag här och ber åter om ursäkt för en extremt dålig upptadering!
Förlåt speciellt över att jag inte skrivit så mycket om sydafrika och mina tankar om det.
Jag gör ju mitt projketarbete om det. Därför har jag inte skrivit så mycket här eftersom att jag jobbat mycket och skrivit om det på annat sätt. Men FÖRLÅT! Jag kommer göra en bok om min resa och så. Men jag kommer ändå då jag kommer hem skriva lite även här. Så den som inte kommer läsa boken ändå kan veta lite vad vi gjort :) 
Men hjälp, I morron åker vi, I MORRON! Jag är så glad just nu. Även om jag varit riktigt nervös och rädd tidigare och faktiskt fortfarande är det så är jag ändå mest bara glad nu :)
Ska bli så spännande och kul :)
Jesus säger till oss att inte oroa oss, han är med oss! Så jag vet att han kommer vara med mig/oss!

Har packat klart allt nu, ska ta en extra titt sen för att kolla så att allt är med..
Ska på möte ikväll på kyrkan, känns skönt att åka på det innan man ska iväg och att träffa alla där en gång innan man åker, plus jag kommer aldrig kunna sova ändå inatt förän senare. Kommer vara så spänd, hehe. 
I morron runt kvart i 8-8 rullar bilen med pappa, hanna och mig ner mot bollnäs för att sedan runt kvart i 9 någonting stiga på tåget..
Kommer inte ha min mobil med så ni kommer tyvärr inte nå mig på den.

Nu ska jag gå och göra vad som nu måste göras matsäck som ska fixas, packning som ska gås igenom en gång till, kamera (som jag fick idag :) ) som måste laddas och inspekteras så jag vet hur den fungerar..med mera, med mera :)

Men hade bäst alla!
Vi får se om jag upptaderar en gång till i morron eller så, men jag tror inte det. 

STOR KRAM!
/ E.J

 


Kommentarer
Mamma

Ha en bra resa.Tänk äntligen få du göra det du längtat att få göra, Sätta dina fötter på den Afrikanska jorden för första gången ,men inte den sista. Guds välsingnelse över dig och dina kamrater och lärarna.En stor KRAM från mamma

2009-10-16 @ 16:28:04
Mamma

Du var 6år första gången du nämnde att du ville åka till svarta barnen, Då var du i lilla rummet i ämnebo som pappa hade gjort åt dig. Det glömmer jag aldrig.

2009-10-16 @ 16:42:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0