sjätte oktober tvåtusennio

Allstå, jag är ju sämst!! Förlåt att jag är så otroligt dålig på att upptadera!

Sitter på skolan just nu och väntar på att vi ska äta. Ska knäppa kort idag så trots att det är APU så ska dem andra till skolan. Vi ska äta 12.15. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Försöker fördriva tiden på något sätt.

I övrigt är jag lite smått irriterad för det står att jag har avaktiverat mitt konto på facebook fast att jag inte har det. Har mailat facebook teamet och fråga om det men dem har inte svarat än. Hoppas dem gör det snart och att dem hjälper mig.  
Någon mer som haft/har det problemet?

Det är bara 12 dagar kvar till vi åker nu! HJÄLP!!
Det är inte länge!!

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer
Mamma

Tror du jag kan hjälpa dig, jag som är så duktig.

2009-10-06 @ 19:57:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0