sjunde oktober tvåtusennio

GRATTIS EMMA VILJANEN, ÄLSKADE VÄN! <3

Hej alla! :) 

Tänkte att jag skulle ta och upptadera lite, hehe. Idag har jag varit till kyrkan. Åkte dit till 10 och satt där ocg pratade med Lotta och Lars-Erik ett tag, det var riktigt trevligt. Vi pratade om allt möjligt bland annat om då Lars-Erik, Mikael och Josef ska åka till Bolivia och då jag ska åka till Sydafrika. Sen kom Ida kring strax efter det då satt vi alal och pratade ett tag. Läste bibel med mera. Varför jag var på kyrkan var för att jag skulle trägga ny generations teamare. Runt halv 11 så ringde en av dem och sa att dem var I edsbyn så jag gav dem vägbeskriving till kyrkan och så kom dem dit. Satte oss ner i umgålokalen och fikade lite på glasstårta samtidigt som vi pratade.  Det kändes riktigt bra och det var peppande. Sen åkte dem strax före 12 då dem skulle äta lunch med ungdomsledarna innan dem skulle träffa högstadiet. Jag gick upp och pratade lite med Ida innan jag åkte mot skoaffrän för att säga Hej till Sanna. I morron ska jag ner på kyrkan och hjälpa Ida lite. Det känns kul att kunna hjälpa till. Det var kul att åka och säga Hej till Sanna, var där ett tag ocg pratade innan jag åkte en snabbis till skolan för att leta Katarina men hiitade inte henne så åkte hem och nu är jag hemma och ska göra något att äta. Är jättehungrig! Hade velat äta tidigare också men har inte kunnat för jag tog någon slags kaspeln angående Sydafrika och då fick man inte äta förän om en timme. 
Så nu ska jag gå och steka ägg och sen blir det väl nå mer med. 

Men ta hand om er alla!!
KRAM!
/ E.J  



Kommentarer
Mila

fyllde år samma dag :P

Men grattis till henne :)

2009-10-10 @ 16:47:41
URL: http://milaslifestory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0