Börjar bli dags.

Ja det börjar väl bli dags nu att upptadera igen. Jag känner verkligen att jag har varit superdålig på att upptadera nu under en period! Men jag skyller på att jag haft mycket att göra, vilket är sant. Men ändå shame on me!

Sitter på bibblan just nu och väntar på att klockan ska bli 18.00 ska till skolan då och ha en träff inför sydafrika, yay, det börjar närma sig med stormsteg nu, 32 (om du inte räknar idag) dagar kvar nu:). Kommer antagligen skriva mer om träffen sen.

Tänkte att då jag är hemma och överfört bilder så kan ni få lite bilder istället på vad som hänt några av de senaste dagarna. Men tror inte jag har bilder från alla dagar. Men om det är så så kanske jag skriva nåt i stället.

Förövrigt så känns det jobbigar för varje dag nästan att Sofia inte är här. Det börjar verkligen märkas nu att hon inte är här och inte kommer vara det på evigheter! Saknar dig hjärtat!

Vi hörs senare, ta hand om er tills dess!
KRAM!
/ E.J




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0