Break?

Hey yo, lets go!

Har varit på skolan idag från 8 till runt 13. Kom hem och har inte gjort något speciellt sen dess. Pratat med Sanna och försökt att fixa med en ny header, vilket inte alls funkar som jag vill. Så tyvärr får ni vänta ett tag till, sorry! 

Idag bestämde jag och Emma oss för att vårat projektarbete inte skulle funka att göra. det var en jättebra idé tyckte våran lärare och allt så. Men det funkade inte därför att vi inte hittade några grupper och efetrsom vi inte gjort det ännu och Emma åker på APU nu i 3 veckor så kom vi fram till att vi helt enkelt får göra något själva. Det var meningen att vi skulle låra barn och gammla träffas och göra olika aktiviteter tillsammans.
Frågan för mig just nu är bara att komma på vad jag ska göra för projektarbete.
Min lärare och jag bestämde att jag skulle fundera över helgen och sen komma på måndag och prata med henne då. Eftersom att jag inte har någon APU dessa 3 veckor, har ju det sen då jag är i Sydafrika :).
Vet ännu inte hur dessa veckor kommer se ut för mig, ska prata med lärarna jag har nästa vecka sa min mentor. 
Så vi får se det då :) Men blir kanske tre veckor av lite lugnare arbete. 

Två saker det står mellan för mig att jobba med som projektarbete är göra en egen klädkollektion eller att skriva och dokumentera om resan till Sydafrika. Vi får se vad jag bestämmer mig för. Känns som Sydafrika grejen kommer vara lättast att få ihop. Men vi får helt enkelt se. 

Fick även ett samlat betygsdokument idag hem i brevlådan.
Är faktiskt nöjd med betygen :).  Har 5 G, 10 VG och 1 MVG. 
Det finns männsikor som är mycket bättre än mig i skolan, men jag är nöjd med dessa betyg :)
Jag har hela tiden pressen på mig att jag måste göra så bra jag kan och alltid ha så bra betyg. Men jag måste lära mig att få bort den pressen, jag är jämt så att jag vet att jag kan bättre, jag bara måste göra det bättre. Men det är inte bra att vara så. 

Nu ska jag gå och se om det snart är mat, kommer folk hit ikväll. 
Har gått och varit hungrig i evigheter nu så hoppas det snart är mat nu :)

Senare ikväll blir det bön och lovsång på kyrkan som gäller, jag ska leda^^

Vi hörs! 
STOR KRAM!
/ E.J
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0