En hemlis?

Hejhej på er! Sorry för dålig upptadering! Hoppas ni förlåter mig!
Gillade ni bilderna? Haha!

Vill ni veta en hemlis då? Dum fråga egentligen kanske, haha men om ni vill läs då vidare :P 
Det är nu 35 dagar kvar tills jag åker och ärligt talat så börjar jag bli lite nervös och lite smårädd eller hur man ska utrycka det. Missförstå mig inte nu! Jag kan inte tänka mig att byta ut resan mot något just nu! Jag längtar som en mamma längtar efter att sitt barn ska komma ut ur magen typ, haha. Åh så fina liknelser jag har.
Jag vill vekrligen iväg och det ska bli så kul! Men jag börjar bli lite nervös över det. Över resan och sådant där. Lite lver vad som kommer hända där och så. 
Men det kommer bli så bra mer än det, det kommer bli bäst! Tack Gud för att jag får åka :)


Igårkväll var jag på us samling på kyrkan där vi hade typ öppethus, eller hur man ska säga det. Vi gjorde inget speciellt bara umgådes. Det var mysigt och jättekul. Hjälpte även Ida att plocka lite i ung.rummet m.m. 
Det spelades även en hel del pingis. Pingis är kul :)

Pappa och Marie åkte till husvagnen igårkväll så idag har vi as in Hanna, Jakob och jag varit hemma själva.
Har inte gjort så mycket. Kollat på tv, ladda upp bilder på bilddagboken och sådant. Egentligen skulle jag även ha pluggat lite. Men mitt huvud har varit lite sådär halvsegt som det kan vara ibland. Ska plugga lite efter detta.    
Ikväll blir det hemma hos ungdomssamling. Vi ska till Andreas och hans familj i Lillbo. Det återstår att se om jag/vi hittar dit.( Fast att jag bott i lillbo betyder inte det att jag hittar överallt :) ) Men kul ska det bli iaf.

Hade så otroligt bra alla!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Mamma

Du behöver inte vara nervös och rädd för resan. Komihåg det du säger får du. Jag gläds med dig det ska du veta. Kram

2009-09-12 @ 22:39:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0