My life is in your hands, for now on Jesus!

Jag vet att det var typ hundra år sen ni fick någon upptadering av mig. Jag tror att det är lika bra att jag slutar säga att jag ska bli bättre på att upptadera för det kommer ändå inte ske. Men jag ska försöka att i alla fall skriva så ofta som möjligt!
Anledningen till varför jag inte skrivit på år vet jag inte riktigt.
Det har i alla fall inte hänt så mycket. Jag är ju som sagt typ som ledig nu. Förre veckan var jag till skolan varje dag bara för att prata med lärare och så. Men typ bara 2 timmar eller så varje dag.
Igår var jag också till skolan för det var afrika möte sen fixa jag lite mer grejer som lära bli fixat.
Idag var jag en jättesnabbis till skolan, skulle prata med Krister (rektorn) men hittade inte han.
I morron kör vi igång med Ny generation. Jag hoppas det kommer komma många folk :)
Annars vet jag inte så mycket mer vad som kommer hända i veckan.
På lördag ska vi ha ''skördfest'' och loppis med mera i förmån för Sydafrika. Kom mer än gärna dit då. Plats utanför voxnadalensgymnasium vid ''bryggan'', tid: från 10.00-14.00. Det kommer även vara endel annat som händer, tex ponnyridning, lotteri, ansiksmålning med mera. KOM OCH BIDRA MED NÅGOT TILL FÖRMÅN FÖR DE AIDSSJUKA I SYDAFRIKA! 

(Förlåt för tråkig upptadering) 

Jesus, for now on, my life is in your hands!

Ha det så bra och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J



 



Kommentarer
Mamma

Bra,nu blev jag glad. Du vet vad jag menar.

2009-09-29 @ 20:35:56
Anonym

uppDATera!!!

2009-09-30 @ 17:43:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0