My soul sing to my saviour

Godmorgon :)
GRATTIS MIN ÄLSKADE BRODER! <3
Sitter just nu och lysnar på planetschakers :) Me like!
Är lite halv seg idag, är lite förkyld.

Förlåt att jag inte upptadera igår något. Hade så grymt ont i huve igårkväll så jag orkade verkligen inte. Men förlåt!
Men det gick bra igår för oss. Vi kommer då inte bli sist!
För dig som inte vet vad vi gjorde så hade vi olika tävlingar där klasserna tävlade mot varann. Jätteroligt var det :) Alla som såg BF3 fick sig då ett skratt^^
Bilder kommer senare idag hoppas jag om jag hinner. Måste överföra dem och så först.

Om ca 40 minuter ska jag cykla till skolan.
Men nu måste jag hitta en kofta, annars kommer jag frysa ihjäl^^ Jag hittar ingen, min garderob måste städas, hehe:P

Men hade så bra nu och ta hand om er!
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0