Redan studenten?

Som jag berättade igår så provade vi ju mössor/hatar or whatever it calls, då.
Men något jag inte berättade var att vi också under en lektion satt och pratade balklänningar, balställe, studenten och sånt. Idag, nu på morron har jag suttit och kolla på alternas hemsida på information och sådär. Som om jag redan har tagit studenten. Men det har jag ju inte. Det är ju ett tag kvar till det. Men oj, oj, oj vad jag längtar!
Jag längtar så tills jag får börja alterna :)
Jag har kommit på att jag måste hitta ett jobb så jag kan få in lite pengar. Tack Gud för ett jobb!

Jag börjar kvart över 9 idag. Blir nog att jag/vi cyklar ner. Ska bara vänta och se vad Sanna säger.

Men ni får ha det så bra så hörs vi sen!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Emelie Edwinsson

Åh vad skojj med att pröva studentmössorna, jag längtar redan tills nästa år när jag får pröva jag oxå!

2009-09-08 @ 12:31:00
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0