tjugoförsta september tvåtusennio

Det är väl bara att inse fakta, jag är sämst på att upptadera min blogg!

Helgen har varit superbra! I fredagskväll så var det bön och lovsång på kyrkan, på lördagen gjorde jag ingte så mycket på dagen men på kvällen var det praise explosion som gällde och på söndagen (igår) så var jag på möte och sen plugg. Röstade även igår i kyrkovalet ^^

De andra i min klass har ju APU nu så jag är typ ledig kan man väl säga fast jag har arbeten jag ska jobba med eftersom att jag kommer missa sen då jag är i Sydafrika och har min APU. 
Var först till skolan idag till 10 och pratade med Katarina om mitt projektarbete. Kommer göra om Sydafrika resan. Kommer göra en bok om det. 
Sen åt jag lunch på skolan och efter det cykla jag hem, sen var jag hemma ett tag till att jag cykla ner igen till skolan till 14.10 då vi skulle ha soldaritet afrika träff. Sen så stack jag till forsén och fotade migh då dem skulel ha det till gymnasietidningen, JOBBIGT! Haha! Sen cykla jag hem. 

Nu ska jag dra vidare, syrran vill ah datan och göra läxa. 
Men vi hörs! 
Hade bäst!

KRAM!
/ E.J  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0