tjugotredje september tvåtusennio

Hej svejs!
Jag har precis kommit hem efter att ha varit i skogen och plockat lingon. Det var jättemysigt men också lite jobbigt, fick ont i ryggen. 
Pappa hade lovat att följa med mig en dag och göra det så vi då åkte vi idag. Har varit borta sen strax efter 3 till typ nu. Jag älskar min pappa! Har jag nämt det någongång förr? För det gör jag i alla fall. 
Jag älskar han verkligen! Var kul att göra något med han. Även om Hanna och Isak också följde med så var det ändå mysigt och kul. Inte ofta man gör något så.. Det borde man göra oftare! Förlåt, nu jammlar jag på bara..

Annars har jag varit i skolan idag var på solidaritet afrika träff och jolla med några skyltar med mera. 
Åkte hem runt 12 så var hemma och gjorde inget särkilt mellan det och 3. 

Just de, igårkväll var jag till Emma H och kollade på Idol med Ida, Rebecka, Frida och Emma. Det var kul :)

I morron fylller en alldeles speciell person år! Grattis till dig vännen! Men kommer äsga det igen sen :)

KRAM! 
/ E.J  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0