En dag full med en massa saker.

Idag har det hänt mycket. Hade nationella uppsatskriving mellan 8 till ca 11.45. Vi hade fått sitta till 13.30 om vi ville. Men blev klar tidigare. Fast att jag var klar 11.45 så var det bara jag och en till som skrev då. Alla andra var redan klar. Hur som helst. Det kändes som om det gick okej. Innehållet kändes bra. Dock skulle jag skriva en artikel och jag är inte hundra procent säker på hur man skriver en artikel. Men jag hoppas det också blev rätt. 

Efter uppsatsskrivingen slutade jag och gick till skoaffrän för att kolla på balskor/student skor. Hanna följde också med. Då vi kom till skoaffärn upptäckte vi att Sanna och Anette var på centrum cafét så vi hamnade också där och fikade efter att vi kollat på skor och sen hamnade vi också en kortis på en loppis (det rimmade, haha!)
Då vi kom hem hjälpte jag Hanna med att sortera och packa lite saker. Då jag var klar med det jobbade och skrev jag på min predikan som jag ska ha på söndag. Är så grymt laddad! Jao en dag full med en massa saker.

Om ca 10 minuter ska vi nu hämta upp Sanna och sen åka till kyrkan där det är bön och lovsång som gäller.

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra kväll!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0