En seg morron

Godmorgon på er folk! Jag har haft en väldigt seg morron. Jag tror ibland att jag överskattar mig själv och tror att jag tar längre tid än vad jag behöver att klä på mig och fixa mig. Har varit klar ett tag och om ca 20 minuter ska jag cykla till skolan. Jag ska inte direkt klaga på sega mornar för jag gillar att kliva upp tidigt och känna att man är uppe. Även om jag inte direkt gillar vakna upp delen - jag brukar trycka på snoz i flera minuter. Grejen är bara den att jag gillar att vara uppe och veta att man har hela dagen framför sig.

Nu ska jag kila.
Men ha det bra!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0