En tripp till fars far och fars mor

Japp, jag är nyss hemkommen från en tripp hos farmor och farfar. Har fikat, pratat och spelat uno. Mysigt var det. Skönt att umgås och träffa dem. Jag älskar min farmor och min farfar! <3

Annars idag har jag varit på möte på förmiddagen och det var ett grymt möte! Det har varit en helgrym helg i övrigt! Mattias och Linnea Sennehed har ju som sagt varit hos oss. Orsaken till att jag inte bloggat så mycket i helgen är just därför. På fredag kvällen var det ett möte med fika efteråt. På lördagsmorron var det frukost med ULT (ungdomsledarteamet) och Mattias och Linnea. Fick lite peptalk av dem och dem berättade om hur dem arbetade. Intressant! Sen på eftermiddagen var det undervisning och efter det tacos och senare på kvällen praise. Så jag tillbringade i största delen hela min dag på kyrkan då.

Det har som sagt varit en grym helg!

Nu ska jag öva lite på mitt sv b tal. Antingen ska jag ha det i morron eller på onsdag. Jag kan det i princip utantill nu och det känns jättebra!

Ha det kanoners!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0