En wanabe dag

Nyss hemkommen från ungdomssamling som ikväll var hos Stefan, Karin, Filip, Selma och Ruben. Riktigt trevlig kväll :)

Denna dag har som igår varit fylld med en massa saker. Alltså en wanabe dag :p
På morron cyklade jag till kyrkan till halv tio och ställde ordning inför Kidz. (Fixa ''inredningen'', övade drama, lyssnade igenom skolund m.m) Klockan 11 åkte jag vidare till Lillian för att prova min balklänning. (Det känns superbra med den!) Sen då jag kom hem gjorde jag och Hanna pannkakor. Det gick faktiskt förvånansvärt bra, haha. Inga allt förbrända pannkakor, dock blev endel av dem en anning tjocka, hehe. Resten av eftermiddagen fram till 17.00 tillbringade jag genom att skriva klart min predikan helt och göra mig ordning inför Kidz. Klockan 17 åkte jag alltså ner till kyrkan igen för att öva drama och dans (ida ville att vi skulle köra våran ''jump around'' dans med barnen) och lite sånt innan kidz började 18. Efter Kidz blev det som sagt ungdomssamling som gällde.
En händelserik och bra dag måste jag säga attd et har varit.

Det blev vist väldigt mycket information om vad jag gjorde under dagen nu kände jag och det blev kanske inte så intressant. Men jag skyller det lite på att jag är väldigt trött just nu. Känns nästan som om jag kan somna sittandes framför datorn. Så jag borde nog alltså gå och lägga mig. Vi får se hur jag kan sova inatt dock. Är hemma helt själv. Men det ska nog gå bra. Har ju sovit själv förr,och jag är ju en stor flicka nu, haha

Sov gott nu allt folk och jag hoppas ni haft en bra dag!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0