'' Everyone needs compassion, a love that's never failing ''

Jag sitter just nu och lyssnar på Micheal W. Smith, låten mighty to save. ÅH vad jag älskar den låten! Så skönt att lyssna på lovsång på morronen.  Jag har sovmorron idag så om ca 40 minuter ska jag ta cykeln och cykla till skolan. Som jag berättade igår så kommer jag åka direkt till bollnäs efter skolan och anatgligen inte komma hem förän kanske runt 3 inatt. Det kommer bli en GRYM dag! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu.

Ni har kanske märkt att jag börjar skriva lite mer. Är chockad själv. Vi får väl se hur länge det håller i sig. Men just nu känner jag att jag kan göra det. Dock kanske det inte blir så roliga inlägg men. Förlåt för det.

Ha en bra dag idag!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0