Idag blir det hejdå Roteberg, hallå Joners!

Jag ber om ursäkt för dålig upptadering! Jag har inte riktigt tid att skriva vad som hänt under dessa dagar men lite av det är väl iaf att Sanna har som jag skrev nu åkt till NI, i söndags predikade jag och annars har det bara varit en massa packande och sådant som gällt dessa dagar. För idag blir det nämligen av att flytta för mig, pappa och mina syskon. Vi ska flytta från ett hus till en lägenhet, från Roteberg till Joners. Direkt efter skolan drar jag till lägenheten och hjälper till där och kommer antagligen tillbringa största delen utav helgen till att fixa ordning. Men kommer sova där redan inatt.

Men nu måste jag kila. 
Hade bäst! 
KRAM!
/ E.J 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0