Lite av en sorglig dag, men ändå lycklig

Jahapp, då var det Sannas tur att åka då. Min älskade vän ska åka till Nord Irland. Jag är verkligen jätteglad för hennes skull, men jag vet att jag kommer sakna henne som en tok! Hon har ju längtat efter att få åka dit så det är verkligen så kul att hon ska få åka dit nu :) Hon blir där till sommaren än så länge så får träffa henne till sommaren igen. Men sen sticker ju även jag och börjar bibelskola. Tänk hur det är att bli vuxen. Ibland önskar jag att man alltid kunde få vara barn!  

Jag vet att Sanna kommer få det jätebra i NI och som jag sagt jag är så glad för hennes skull! Jag älskar dig och önskar dig allt gott kära vän! <3

KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0