Lite onödigt

Yo! Som jag sa i morse skulle jag idag ha prov i islam och judendomen. Det gick faktiskt okej. Jag vet att jag iaf klarade g men jag hoppas innerligt att jag även kan komma upp på en högre nivå. Men vågar inte hoppas för mycket dock. Sista ffrågan som gjorde att man kunde få högre betyg var att man skulle ge skillander och likheter mellan religonerna. Skrev rätt mycket men som vanligt kommer man på en massa mer som man kunde ha skrivit efteråt. Och nu börjar dte nog bli ointressant så... Annars idag hade vi m.i.b.a.s (människor i behov av stöd), eng och syo. Under syon träffade vi som jag sa i morse arbetsförmedlingen. Det var okej. Sa inte så mycket dock som jag kände att jag behöde veta men bra iaf :p

Idag/ikväll ska jag läsa igenom lite anteckingar på frågor vi har gjort inför nationella. Vi ska nämligen ha nationella i morron.

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0