Resumé av dagen - om man nu kan kalla det för det

Nyss hemkommen från Ida där jag har varit på kalas. Det var jättekul! Vi pratade och skrattade en massa. Lärade dock åka hem i tid för ska i morron upp och fiska. Vi ska åka 9. Jag får alltså åtminstone fiska en gång denna helg. Missade ju det på långfredagen. Egentligen är jag ju inget stort fiskefan men det är ju kul att få göra det ibland :)

Idag har jag mest bara tagit det lugnt, kollat på en film, fippla med datan och sådant.
Jag ber om ursäkt att inte bilderna från i torsdags har kommit upp ännu. Med tanke på att jag inte har gjort så mycket idag så skulle jag ha kunnat laddat upp dem men det gjorde jag inte, Förlåt! Ska försöka göra det i morron.

Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kanske läsa lite ur ''om jag kunde drömma'' innan jag somnar.
Men sov gott på er!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0