Så var det en ny dag med nya möjligheter!

Gotenmorgen! (Jag vet inte om det är godmorgon på tyska eller inte, men jag gissade bara ;p)
Gårdagen var GRYM! Käk och shopping med brudarna efter skolan och sen pannkakskyrkan på kvällen/natten. Det var så kul att få ha pannkakskyrkan igår igen och vi var så peppade allehopa! Jag kan ladda upp lite bilder senare från igår.

Om ca 1 timme ska jag iväg till kyrkan och ställa i ordning för söndagskolan (ja på en fredag ;p) sen ska jag såklart också på mötete eftersom att jag ska ha söndagsskolan. Då jag kommer hem har jag nån timmes andrum innan jag ska iväg till betelkyrkan i runemo kl 15, där Jocke Lundqvist ska vara och kommer sen vara där till ikväll. Eftersom att det blir parise där på kvällen. Det kommer bli GRYMT!
Jao jag vet jag kanske överanvänder ordet grymt. Men så kan det vara och jag tycker verkligen det kommer bli grymt. Eller åtminstonde tror jag det.

Föresten kom ihåg att idag är det en ny dag med nya möjligheter. Låt inte gårdagens fel hindra dig från att idag ska bli en bra dag.

Nu ska jag fortsatta att fixa ordning mig.
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0