Svb tal och bloggdesign.

Jag fick göra mitt svb tal idag och det gick bra, jag är rätt nöjd! Var inte så nervös i början men då jag stått där uppe ett tag kom nervositeten lite mer. Men nu har jag det ju iaf gjort!

Jag har korta dagar på måndagar numera därför jag är hemma nu. Slutade 11.15. Jag ska ta och plugga lite eng ord snart men tännkte bara upptadera lite först.

Och som ni också kan se så har jag återigen bytt desgin ;) Jag gillar denna desgign. Efersom att jag inte är smart och kan göra snygga designers själv så har jag hittat denna hos en grym tjej vid namn Malin. (Klicka på Malin och du kommer till hennes blogg) Hon gör riktigt snygga designers!

Nu ska jag ta och plugga lite. Men hade så bra alla!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0