Världens fail!

Ohja! Jag gjorde världens fail idag. Nu ska jag försöka återberätta trots att jag verkligen är sämst på det!
Jag var påväg till kyrkan och var vid nordeabanken/systembolaget och på andra sidan finns det en parkering. Ida är påväg att åka ifrån den parkeringen och tutar till mig och vinkar att jag ska komma. (Hon visste att jag skulle till kyrkan för vi skulle ha planering.) Det är en massa bilar och folk där så jag tänker att jag måste skynda mig över vägen så jag inte ska vara ivägen. Grejen var den att vid trotoar kanten finns det ju en typ rabatt och jag tänkte att jag lära hoppa över den. Onödigt att springa i den liksom. Så jag hoppade och på något sätt tappar jag balansen och snubblar. PINSAMT! Jag gjorde inte illa mig, jag bara skratta! Men pinsamt var det ju iaf!

Har precis kommit ur duschen nu och ska till kyrkan igen till 20.00, fixa mackor och sen är det us.
Mattias och Linnea Sennehed är här under helgen. Så det kommer bli en GRYM helg! :D

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Sofia

Hahahha du är så söt.

2010-04-16 @ 19:37:01
URL: http://sofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0