2 veckor kvar!

Alltså det är sjukt. Men det är nu två veckor kvar tills jag flyttar :O TVÅ!? det är absolut ingenting. Det ska bli väldigt spännande samtidigt som jag faktiskt är riktigt nervös. Tänkte på det lite igår. Jag är verkligen påväg att flytta och ska gå en bibelskola. Det har nog inte riktigt sjunkit in tidigare. Jag har vetat att jag ska göra det. Men det har inte känts lika verkligt som det gör nu. Jag längtar som en tok! Ska bli så kul!!

Och ja, jag tänkte även upptadera er lite om vad jag gjorde igår. Bloggade ju ingenting då. Men jag blev väckt av att pappa ringde till mig och frågade om jag ville med till Jan och Sabine senare på dagen. Det ville jag så vi bestämde att pappa skulle komma och hämta mig kl halv 1. Han var alltså redan i Ryggesbo. Halv 1 blev jag hämtad av han och vi åkte till Jan och Sabine, åt surströming och lite sånt. Jag smakade en liten, liten bit av surströming. Men FY vad äckligt det var. Det gick att tugga på det, men då man skulle svälja var det jätteäcklig smak, hehe.
Kommer ihåg då jag och Jossan då vi var en anning mindre skulle smaka surströming på en surströmingsskiva, vi höll i princip på att dö. Dock måste jag nog ämcå säga att det smakar lite godare än det luktar, BLÄ för lukten, haha!

Efter att vi varit i Ryggesbo så åkte jag hem en snabbis bytte kläder och åkte sedan till vinströmmarna med ungdomarna där vi grillade och hade skoj. Vissa badade också. Då vi kom hem därifrån så åkte jag runt lite moppe med Elsa, vi hamnade också i öjeparken ett tag där vi satt och pratate lite innan vi åkte hem.
En bra dag måste jag säga :)

Idag har jag varit på möte och i eftermiddag/kväll kanske det blir så att vi åker till Ryggesbo igen för att åka lite fyrhjuling :) Vi får se! :)

Men hade så bra!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0