8,5 timmar :O

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag varit så otroligt dålig på att upptadera dessa dagar! Låter kanske lite klyshigt att säga att jag haft mycket att göra. Men egentligen så är det ju faktiskt så, så ja..

Denna vecka har jag varit till bollnäs och fixat massa grejer, städat en massa, packat en massa (känns nästan som om man har hela huset med sig^^), fixat en massa, träffat lite folk med mera mera, dessutom varit väldigt NERVÖS! Hehe :p
Igår kväll var jag på US på kyrkan, var undervisning av Ragnar och sedan var det tacos. En helt jättebra kväll! :D Ragnar var jättebra och det var kul att få hinna träffa endel av vännerna innan jag drog för att säga hejdå.
I eftermiddag kom också Anette och Henry och fikade med oss och hjälpte pappa med lite saker. Mysig eftermiddag!
Ikväll måste jag nog kanske gå och lägga mig rätt tidigt. Men grejen är bara den att jag inte kan sova tidigt! Så vi får se hur det går med den grejen :p
Oh dear det börjar verkligen närma sig nu :O Om ca. 8,5 timmar sitter vi i bilen och är påväg. NERVÖS, men ÅH så jag har längtat!

Ursäkta att inlägget inte blev så intressant och kul nu!
Men hade så bra! Jag ska försöka upptadera bloggen så ofta jag kan då jag kommer till bibelskolan. men vågar inte lova allt för mycket eftersom att jag inte vet hur det kommer bli där. Men vet att det kommer finnas datorer. Men vi hörs iaf då vi hörs!
Åh vad jag kommer sakna er alla! ;(

STOR, STOR KRAM PÅ ER!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0