Allready awake.

Jao jag är uppe och har varit uppe sedan klockan 7. Nu undrar ni säkert varför jag är uppe så tidigt när jag inte ens ska jobba förän ikväll. Fast det är egentligen inte så dramatiskt som det låter. Det är bara så att jag hade en tvättid från klockan 7 och framåt idag. Jag hann ju bara tvätta en tvätt igår eftersom att vi skulle till Ryggesbo. Så det var bara att kliva upp, men det är faktiskt skönt att vara uppe i tid :)

Att bero på Ryggesbo. Vi var ju där igår som sagt och det var verkligen en rolig dag :)
Åkte till farmor och farfar först och hälsade på dem och hundarna. Sedan tog vi fyrhjul-ingen och vagnen och åkte in till skogen och grillade lite korv plus åkte ännu lite mer fyrhjuling. Det var skojigt. Men då vi skulle åka hem började det regna så vi blev väldigt blöta, haha!

Just det jag har ju också färgat håret nu. Det blev mörkt. Men det blir nog lite ljusare sen.

Nu ska jag snart gå och ta ut en tvätt och hänga den på tork.
Ni får ha det bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0