Avskedstårta

Förlåt att jag varit dålig på att upptadera! Men igårkväll hade jag en helt underbar kväll :D
Jobbade först på dagen. Men kl 18 åkte jag till Ida där mina vänner redan var och dem hade gjort tårta till mig. 
Vi åt tårta, spelade spel och hade det allmänt trevligt! Mina vänner är så underbara! Jag kommer sakna dem alla nu under detta år som jag går bibelskolan. Men kommer ju hem i jul under 2 månader ca då jag ska jobba och så. Så då får jag ju iaf träffa dem :)

Här är några bilder från Sanna som knäpptes igårkväll:




Jag får gifta mig, haha!


Älskade människor! <3






Haha! 


Pauline och jag hade lika tröja och nästan lika färg på håret ^^ Vi är grym ;)




<3

/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0