First thing first..

Måste bara berätta för er om något som jag faktiskt tycker är lite smått creepy och läskigt. Inatt då jag skulle gå och lägga mig så viste jag att jag var den sista som var vaken så jag kände på ytterdörren (vi bor i lägenhet) och jag är 110 % säker på att den var låst. Jag är jättenojog vad gäller dörrar. Speciellt nu när vi bor i lägenhet och låser alltid dörren även då det rä mitt på dagen och jag precis klivit in i dörren. Men i morse då pappa vaknade så såg han att den var öppen och till och med lite på glänt och jag lovar er som jag sa, jag skulle ALDRIG ha lämnat den olåst! Så jag vet inte riktigt vad som hänt, det verkar iaf inte ha blivit något som blivit stulet iaf.

En till grej som också handlar om en dörr. På jobbet så går vi alltid och låser upp dörrarna innan vi öppnar och en toa har lås på eftersom att man kommer dirket ut då man går ut ur den toan. Så jag och en till tjej gick dit för att låsa upp den dörren. Jag låste upp dörren och kollade till och med in så jag vet att toaletten blev upplåst. Vi såg att det behövdes lite papper så vi gick bara för att vända på skylten och sen för att hämta papper. Och jag vet att jag INTE låste dörren igen. Men då vi kom tillbaka var den låst och vi förstog inte riktigt hur det skulle ha kunnat hinna någon dit och låsa på den korta stunden och ens hinna in på toan. Men vi lämnade pappret utanför toan och tänkte att kanske tar väl om det var någon där inne in den. Men jag gick sen tillbaka dit senare på dagen och såg att pappret fortfarande stod utanför och det var dessutom fortfarande låst. Men jag gick tillbaka igen men senare gick jag tillbaka igen och tog nu nyckeln med mig. Öppnade och såg att det inte var någon där.. Konstigt! Jag är vädrelös på att förklara. Och det kanske inte låter så konstigt. Men vi tyckte iaf att det var konstigt.. Vet inte riktigt hur det gått till. Samtidigt som det är lite konstigt är det ju också lite komiskt.. Jag vet att det finns en naturlig förklaring på det. Men ibland undrar jag om det inte rä någons om fösöker retas med mig eller nåt..

/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0