Glasögon och hårfärg

Hej där! :)
Idag är jag ledig men klev ändå upp till ca kl 9 för kände att jag inte ville sova för länge. Vill ju inte sova bort dagen ;p Ganska på en gång då jag vaknat gick jag till optikern och hämtade ett par till bågar som jag ska välja mellan. Det fanns inga svarta tyvärr. Så nu måste jag välja mellan ett par svart/röda och ett par mörka plommon typ. Så det kommer troligtvis bli att jag kanske färgar mitt hår brunt ändå. Men har inte riktigt bestämt mig.
Här är iaf två rätt dåliga exempel på hur jag skulle kunna se ut i mörkare hår :



vilket tycker ni? Är kanske rätt sugen på att färga det mörktbrunt. Men kanske inte lika mörkt som första bilden.

Snart ska jag gå och tvätta en tvätt. Senare kommer pappa och hämtar oss (mig och Jakob) och så ska vi åka till ryggesbo och vara där ett tag :)

Men ni får ha det så bra!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
sofia

Mörkt/brunt ser snyggt ut! :)

2010-08-04 @ 14:45:52
URL: http://sofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0