I got things to tell you guys ;)

Som vanligt har jag jobbat idag :) Jobbade dag, alltså mellan 09.00 till 16.00. När jag vaknade imorse så var väderet alledles perfekt för folk att åka och ta en fika elle räta lunch på käglan. Så jag förberedde mig för en dag med en massa att göra :p Men det har faktiskt varit förvånanssvärt lugnt ändå idag. Det fanns någon att göra i stort sätt nästan hela tiden. Men det var ändå inte så att man behövde stressa ihjäl sig. En helt klar skön dag att jobba på :)

Jag har faktiskt två saker jag ska berätta för er. Men skriver klart detta först :p

Ikväll hade jag tänkt om kanske pappa, jag och jakob kunde ha åkt upp till ryggesbo, till farmor och farfar och hälsat på hundarna och kollat på allsång där. Men dem skulle tyvärr bort ikväll så åker troligtvis till Ulf och Maria ist. Kul :)

Nä nu ska jag ta och skriva de andra inläggen ;p
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0