I'm alive and well! :D

Yo everyone! Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket och kanske inte så intressant just nu. Ska iväg på kvällsandakt/samling snart. Men allt är iaf bra här och det går jättebra! Vi är 8 tjejor i klassen i år och jag bor med en jättemysig tjej.

Hitills har det mest varit att lära känna gruppen och fått en hel del information. Lektionerna har inte riktigt kommit igång ännu. Igår hade vi en liten mer festmåltid och en klasskamp. Hur kul som helst. Dessvärre kom vi 4 på den. Men vi skyller det på att vi var för få, haha ;) De andra var minst dubbelt så stor klass som oss. Vi fick uppdrag och saker som vi skulle göra och hämta. Annars som sagt har det varit att lära känna varann och fått information som gällt dessa dagar.

I måndags fick vi i uppgift att leta upp en sten som var personlig och så. Sen fick vi i uppgift att genom stenen berätta om oss, vårat liv. Så ikväll på kvällsandakten/samlingen ska jag berätta om min sten.

Jag måste också få passa på att säga att jag saknar er där hemma. Men jag tror detta kommer bli ett jättebra år och jag trivsa jättebra! Jag tänker på er där hemma och ni ska veta att ni alla betyder så mycket och jag glömer er inte!

Nästa gång jag skriver och förhopningsvis har lite emr tid ska jag försöka skriva mer intressant och om något som jag igår fick lov att tänka på.

Jao, detta blev mest ett ''i'm alive and well'' inlägg!

STOR KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0