Lååång dag!

Idag känns det som om jag har jobbat i evigheter. Började redan klockan 13 och slutade inte föräns klockan 21. Det blir 8 timmar. På vanliga arbetsplatser är det ju så långa dagar man har oftast. Men jag är inte riktigt van med det. Vi jobbar antingen 7 eller 5 timmar. Men hej, det blir pengar, och pengar som jag faktiskt behöver så jag klagar inte :p Och det har ju faktiskt ändå varit en riktigt rolig dag, har skrattat mycket men dock också fått panik på alla getingar som finns. Usch för getingar!

Alterna börjar närma sig nu med stormsteg! YAY :D Men måste ju erkänna att det också känns lite läskigt att jag ska flytta ifrån min familj och den säkerhet som finns här :p
Förresten så måste jag bara säga att jag blev så glad nu ikväll då jag läste en komentar från Tove-Lina som jag fått, hon ska också gå Alterna, Åh så kul :D

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0